Saturday, September 15, 2012

FIKOM UNISBA SONGS


Salam FIKOM

F.I.K.O.M FIKOM FIKOM FIKOM!
F.I.K.O.M FIKOM FIKOM FIKOM!
F.I.K.O.M FIKOM FIKOM FIKOM!


Hentak FIKOM

KAMI ANAK FIKOM
FIKOM FIKOM FIKOM
KAMI HEBAT FIKOM
FIKOM UNISBA! GO!!


Kompak Fikom

Ooouooo..... (Akhwat)
Ooouooo.... (Ikhwan)
Ooooaaa.... (Akhwat)
Ooooaaa.... (Ikhwan)

Kami satu kami fikom unisba
Sing it duadi.. dididam dididum...
Kami kompak kami fikom unisba
Sing it duadi.. dididam dididum...

FIKOM. FIKOM. FIKOM.
FIIIKOOMMM!!!!!


Lagu Kebangsaan FIKOM


Saya tunggu engkau. Saya tunggu engkau
Rupanya engkau ada di FIKOM
Saya nanti engkau. Saya nanti engkau
Rupanya engkau ada di FIKOM


Lambatera tahayu tepuk tangan *Uhuy*
Di FIKOM aku jadi tambah senang *Uhuy*
Andaikan aku burung dapat lepas terbang
Cita-citaku ingin jadi sarjana FIKOM


Potong bebek angsa angsa di kuali Kwek kwek kwek
Nona minta dansa dansa empat kali kwek kwek kwek
Sorong kiri Sorong kanan Potong kiri potong kanan
Say horas bah sirege sirege


Saya mau pergi ke Sigura gura
Makan pala kambing dengan danginge


F.I.K.O.M fikom fikom fikom
F.I.K.O.M fikom fikom fikom
F.I.K.O.M fikom fikom fikom





Oleh : Restialopa (11080012355)

1 comment: